Gekregen


Eindelijk is het er van gekomen. Aangezien ik me liever te vriend hou bij mijn naaimachine dan uit te pluizen hoe je een blog opstart, sleepte de id van een blog ondertussen al anderhalf jaar aan. Dus nam mijn wederhelft dan maar het initiatief om er eentje voor mij op te starten; als verjaardagscadeau. Daar was ik natuurlijk supertevreden mee. Omdat ik nog veel te leren heb en ik nu vele weken 'meer' tijd heb, zal ik mijn best doen de volgende weken mijn reeds gemaakte naaisels te bloggen.
Toen deze mevrouw aan een zeer handige 'sew along' over hemdjes begon, was ik meteen gecharmeerd door haar stoffenkeuze, want zoals je ziet werd hier vorig jaar een 'tweelinghemdje' gemaakt voor Matteo.


Net zoals bij de sew along koos ik voor een kraagje met staander. Daar kreeg ik vorig jaar de hulp van onze 'juf' bij.



Ondertussen volg ik 5 jaar naailes en dat altijd met veel enthousiasme, maar toen ik jullie vele blogs begon te volgen nam de goesting exponentieel toe! Dus voor de vele ideeën die ik via vele bloggers opdeed, deel ik voortaan ook mijn ervaringen met jullie.




Populaire posts