She's gone

Onze oudste is vertrokken, sinds donderdag al. Maar geen nood, ze gaat zich gewoon 10 dagen amuseren met haar beste vriendinnen op chirokamp! Ze had er veel zin. De jongste is deze morgen vertrokken met oma en opa naar zee. Ze had wat meer twijfels en er kwam een traantje bij te pas. Dat doet wel even pijn, maar ik ben er zeker van dat het goed komt. Ze zal verwend worden door oma en opa!
En dan blijft er nog eentje over! Hij vertrekt morgen op kamp, zijn zus achterna. En hij kan niet meer wachten.
En wat zullen wij dan doen? Wij zullen even onthaasten. We trekken onder ons tweetjes voor 4 dagen naar Duitsland. 

Afgelopen week werd hier een jurkje gedragen die ik eigenlijk precies een jaar geleden maakte. Toen Leonie vorig jaar op kamp was, maakte ik een halterjurkje uit een oude knippie (ik denk uit 2008) in een retrostofje. Ik zag het al helemaal voor me, maar toen ze thuis kwam bleek het nog veel te lang. En door de afwerking onderaan was verkorten geen optie.
Het buurmeisje had wel de perfecte maten en zo ging het jurkje vorig jaar mee op reis met de buren! En nu kwam het jurkje weer thuis. Ik vind het nog steeds aan de lange kant, maar het kan er al mee door. Leonie voelt zich precies een prinses, zei ze, want ze moet haar rokje bij veel bewegingen omhoog tillen omdat het wat smal is aan de onderkant.







Hoe zou ze er nu uitzien daar op kamp? Geen nood, ze heeft een 'bananendoos' vol oude kleren mee. Het mag dus al eens vuil worden ...



Veel plezier, meiden!

Reacties

  1. Leuk zomers kleedje!
    Chiro-kamp, met oma en opa naar zee,.. wat een leuke dingen allemaal! En nu jullie 2-tjes ook genieten!
    Maar ik moet toch ook even slikken. Over een 10-tal dagen vertrekt Yane ook op Chirokamp!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en met zo eengoed weer, die gaan de tijdvan hun leven hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kleedje.
    Ze zullen het daar goed hebben op kamp. Geniet ook maar van jullie uitstap. Gezellig onder jullie 2 kan ook zo een deugd doen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) een prinses die haar jurk lichtje moet tillen om een opstapje te nemen ... is dat niet zalig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, alle kids op kamp en vakantie, dan hebben jullie ook even tijd voor elkaar. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jurkje!!

    Geniet er van om lekker met zijn tweetjes op stap te zijn.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts